BOTA

Ne testuam teorinë e gravitetit të Ajnshtajnit në shkallën e universit dhe ja çfarë gjetëm

19:28 - 19.11.22 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Çdo gjë në univers ka gravitet – dhe e ndjen atë gjithashtu. Megjithatë, kjo më e zakonshme nga të gjitha forcat themelore është gjithashtu ajo që paraqet sfidat më të mëdha për fizikantët. Teoria e relativitetit të përgjithshëm të Albert Ajnshtajnit ka qenë jashtëzakonisht e suksesshme në përshkrimin e gravitetit të yjeve dhe planetëve, por nuk duket se zbatohet në mënyrë të përsosur në të gjitha shkallët.

Relativiteti i përgjithshëm ka kaluar shumë vite testesh vëzhguese, nga matja e Eddington-it të devijimit të dritës së yjeve nga Dielli në vitin 1919 deri te zbulimi i fundit i valëve gravitacionale. Megjithatë, boshllëqet në të kuptuarit tonë fillojnë të shfaqen kur përpiqemi ta zbatojmë atë në distanca jashtëzakonisht të vogla, ku veprojnë ligjet e mekanikës kuantike, ose kur përpiqemi të përshkruajmë të gjithë universin.

Studimi ynë i ri, i botuar në Nature Astronomy, ka testuar tani teorinë e Ajnshtajnit në shkallën më të madhe. Ne besojmë se qasja jonë një ditë mund të ndihmojë në zgjidhjen e disa prej mistereve më të mëdha në kozmologji dhe rezultatet lënë të kuptohet se teoria e relativitetit të përgjithshëm mund të ketë nevojë të ndryshohet në këtë shkallë.

Teoria kuantike parashikon se hapësira boshe, vakumi, është e mbushur me energji. Ne nuk e vërejmë praninë e tij sepse pajisjet tona mund të matin vetëm ndryshimet në energji dhe jo sasinë totale të saj.

Shfaq Komentet (1)